[ Новые сообщения · Правила форума · Поиск · RSS ]
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум агрономов » АгроФорум » Гаджеты (приборы) агронома » Як обрати найкращу термобілизну?
Як обрати найкращу термобілизну?
kirilzhilenko80Дата: Вторник, 19.12.2023, 13:26 | Сообщение # 1
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 24
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Привіт усім! Ось і настала холодна пора року, і я шукаю якісну термобілизну для занять спортом та активного відпочинку на природі. Можливо, хтось може порадити де купити таку білизну? Я новачок у цьому, тому хочу знати, на що звернути увагу при виборі. Дякую заздалегідь за будь-які поради!
 
a_sovДата: Вторник, 19.12.2023, 13:26 | Сообщение # 2
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 27
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Привіт! При виборі термобілизни важливо звертати увагу на матеріал і якість швів. Як правило, краще вибирати білизну з високим вмістом натуральних волокон або з технічними матеріалами, які забезпечують дихання шкіри та відведення вологи. Також зверніть увагу на розмірну сітку, термобілизна повинна ідеально сидіти на тілі, не обмежуючи рухів.
 
HzBoyДата: Вторник, 19.12.2023, 13:27 | Сообщение # 3
Майор
Группа: Пользователи
Сообщений: 89
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Доброго дня! Як професіонал, можу порадити вам при виборі термобілизни звертати увагу на специфіку вашої активності. Для зимових видів спорту потрібна білизна з високими теплоізоляційними властивостями, а для трекінгу або бігу - легша, з кращою вентиляцією. Не забудьте також про функціональні деталі, такі як плоскі шви та ергономічний крій.
 
menigorekДата: Вторник, 19.12.2023, 13:28 | Сообщение # 4
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 28
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Цитата HzBoy ()